در حال بارگذاری ...
در مرورگر شما Javascript فعال نیست. برای استفاده بهتر از این سایت آن را فعال کنید.
بیشتر
پنجشنبه 7 اسفند 1399
صفحه اصلی
حوزه ریاست
معاونت ها
معاونت آموزشی
معاونت پژوهش و فنآوری
معاونت اداری و مالی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
دانشکده و آموزشکده ها
آموزشکده فنی شماره 2 کرمان
آموزشکده فنی کشاورزی کرمان - رضوان
آموزشکده فنی دختران کرمان - حضرت فاطمه (س)
آموزشکده فنی سیرجان - شهیدکرانی
آموزشکده فنی دختران سیرجان - کوثر
آموزشکده فنی بم
آموزشکده فنی جیرفت
آموزشکده فنی بافت - امام حسین (ع)
آموزشکده فنی شهربابک
آموزشکده فنی زرند- خاتم الانبیاء
آموزشکده ارزوئیه کرمان
آموزشکده رفسنجان
راهنمای رشته ها
کاردانی
ارتباطات و فناوری اطلاعات (ict)
الکتروتکنیک - برق صنعتی
الکتروتکنیک - تاسیسات الکتریکی
الکترونیک
ورودی قبل از 98
ورودی 98 به بعد
تاسیسات - حرارت مرکزی و تهویه مطبوع
تربیت بدنی
حسابداری
ساخت وتولید - ماشین ابزار
ساختمان - کارهای عمومی ساختمان
سخت افزار کامپیوتر
نرم افزارکامپیوتر
شهرسازی
صنایع فلزی- جوشکاری
فناوری اطلاعات و ارتباطات
گازرسانی
مکانیک خودرو
نصب و تعمیرآسانسور و پله برقی
نقشه کشی عمومی - نقشه کشی و طراحی صنعتی
نقشه کشی معماری - معماری
کارشنانسی ناپیوسته
علمی - کاربردی حسابداری
علمی - کاربردی معماری
مربیگری ورزش
مهندسی اجرایی عمران
مهندسی تکنولوژی الکترونیک
مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
مهندسی تکنولوژی برق - شبکه های انتقال و توزیع
مهندسی تکنولوژی کنترل( گرایش ساخت وتولید )
مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
خدمات الکترونیک
سامانه انتخاب واحد
سامانه آموزشی ناد
سرویس پست الکترونیک
سیستم اتوماسیون اداری
سامانه سمیاد
راهنمای سیستم سمیاد برای دانشجویان
سامانه میز خدمت
سامانه نقل و انتقال دانسجویی ( سماد)
سامانه نقل انتقال بین دانشگاهی ( سجاد)
آموزش مجازی
آموزش آفلاین
آموزش آنلاین
نظر سنجی
نظر سنجی سامانه آموزش مجازی(آموزشگران)
نظر سنجی سامانه آموزش مجازی(دانشجویی)
ارتباط با ما
خانه
نظر سنجی استاد 1
/
افزودن اطلاعات خود
در حال بارگزاری فرم ، لطفا چند لحظه صبر کنید ......
ذخیره سازی
در حال ارسال اطلاعات ، لطفا منتظر بمانید ...
نظر سنجی سامانه آموزش مجازی(آموزشگران)
استاد گرامی؛ با آرزوی سلامتی شما ، به منظور بررسی سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای، از شما درخواست می شود با پاسخ به سوالات زیر، ما را در پیشبرد فعالیت های آموزشی مبتنی بر این بستر و افزایش کیفیت خدمات آموزشی یاری نمایید:
نام و نام خانوادگی استاد
نام دانشکده /آموزشکده
نام مرکز
دانشکده شهید چمران کرمان
آموزشکده دختران حضرت فاطمه (س)
آموزشکده شهید دادبین
آموزشکده کشاورزی رضوان
آموزشکده پسران سیرجان
آموزشکده دختران سیرجان
آموزشکده بافت
آموزشکده شهر بابک
آموزشکده ارزوئیه
آموزشکده جیرفت
آموزشکده پسران بم
آموزشکده دختران بم
آموزشکده زرند
آموزشکده پسران رفسنجان
آموزشکده دختران رفسنجان
تاریخ تنظیم فرم
1- آیا از چگونگی اطلاع رسانی دانشگاه در مورد آموزش مجازی و کلاس ها رضایت دارید؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
2- آیا در سایت دانشکده/ آموزشکده صفحات آموزش مجازی آنلاین(برخط) و آفلاین (برون خط) ایجاد شده است؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
3- آیا امکان ارتباط دو طرفه با دانشجو وجود دارد؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
4-آیا آموزش مجازی ارائه شده انتظارات شما را از نظر سهولت ارایه سرفصل آموزشی برآورده می سازد؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
5-آیا آموزش مجازی امکان برقراری تعامل و ارتباط بین دانشجویان کلاس را بوجود آورده است؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
6- آیا از میزان ساعت ارائه دروس مجازی و نحوه ارائه ساعت و روزهای هفته رضایت دارید؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
7- آیا در این نوع آموزش مجازی مدرس ارزیابی دقیقی از دانشجویان بعمل می آورد؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
8- آیا این نوع آموزش مجازی از کیفیت مناسبی برخوردار است؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
9- آیا به سهولت می توانید به اینترنت و بسترهای آموزش مجازی دسترسی داشته باشید؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
10- آیا برنامه کلاس های آموزش مجازی لینک های مرتبط در وب سایت دانشکده/ آموزشکده بارگزاری و قابل مشاهده است؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
11- آیا زیرساخت های آموزش آنلاین(برخط) و آفلاین(برون خط) فراهم است و از این نظر با مشکل دسترسی مواجه نمی باشید؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
12 - آیا در این نوع آموزش به سهولت توانستید از عناصر کمک آموزشی از قبیل تصاویر، گرافها، جداول، نمودارها، نقشه ها، و... در فرایند آموزش استفاده کنید؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
13 -آیا از سامانه LMS دانشکده/آموزشکده ( سمیاد) رضایت دارید؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
14 -آیا امکان کنترل کلاس و ارائه بازخورد لازم در زمان مناسب مطالب ارائه شده را داشتید؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
ضعیف
محتواي تصوير را تايپ کنيد:
ارسال